Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing
Brounek, Radim ; Chudomelka, Josef (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací společnosti XY s.r.o. na internetu prostřednictvím návrhu a tvorby nových internetových stránek a elektronického obchodu. Marketingová strategie se zaměřuje zejména na zvýšení návštěvnosti webových stránek a elektronického obchodu. V práci bude popsána současná situace společnosti pomocí analýz PEST, PORTER a SWOT, na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů. Jednotlivé cíle budou postupně zpracovány a průběžně sledovány a vyhodnocovány. Po uplynutí období jednoho roku budou jednotlivé cíle vyhodnoceny a bude navrhnut další vhodný postup.
Internetový marketing
Brounek, Radim ; Chudomelka, Josef (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací společnosti XY s.r.o. na internetu prostřednictvím návrhu a tvorby nových internetových stránek a elektronického obchodu. Marketingová strategie se zaměřuje zejména na zvýšení návštěvnosti webových stránek a elektronického obchodu. V práci bude popsána současná situace společnosti pomocí analýz PEST, PORTER a SWOT, na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů. Jednotlivé cíle budou postupně zpracovány a průběžně sledovány a vyhodnocovány. Po uplynutí období jednoho roku budou jednotlivé cíle vyhodnoceny a bude navrhnut další vhodný postup.
Podnikatelský plán
Pešková, Zuzana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na sestavení konkrétního podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti a konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části se zabývám základními pojmy z oblasti podnikání a samotným podnikatelským plánem -- proč a jak se sestavuje, jak by měl vypadat a co by v něm nemělo chybět. Následuje praktická část, ve které je sestaven konkrétní podnikatelský plán na založení internetového obchodu se sortimentem kávy a čaje. Na základě plánu se pokusím záměr zrealizovat a porovnat plán se skutečností. Cílem mojí diplomové práce je tedy zpracování samotného podnikatelského plánu, a poté ověření jeho realizovatelnosti a životaschopnosti v praxi.
Optimalizace obchodního modelu e-shopu Jednoručky.cz
Chvojka, Jan ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zdokonalení obchodního modelu malého internetového obchodu Jednoručky.cz, který se zabývá prodejem nakládacích činek. Cílem práce je odhalit zásadní nedostatky v jeho strategii, nalézt hlavní příčiny poklesu tržeb tohoto e-shopu a navrhnout změny, které povedou k zajištění bezproblémového chodu a opětovnému růstu počtu objednávek. V teoretické části jsou nejprve popsány základní aspekty důležité při založení a provozu e-shopu, spolu s představením některých aktuálních trendů z oblasti internetového marketingu a možností, které se českým podnikatelům nabízejí pro získávání informací z této oblasti. Praktická část této práce charakterizuje a hodnotí interní procesy a strategii e-shopu Jednoručky.cz a na základě takto získaných zjištění navrhuje komplexní plán optimalizace jeho obchodního modelu. Ten bude v obchodě realizován v průběhu roku 2015.
Podnikatelský plán internetového turistického portálu
Babina, Anastasia ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou studií jako součást zpracování podnikatelského plánu pro internetový cestovatelský portál, jehož vizí je otevřít lidem svět levného a chytrého cestování. Plán je sestaven z důvodu osobní potřeby. V teoretické časti práce jsou popsány důležité pojmy a složky každého podnikatelského plánu s ohledem na odlišnosti podnikání na internetu. V praktické části je provedena analýza trhu a poptávky, zpracována marketingová strategie projektu, specifikovány hrozby a příležitosti tohoto podnikání.
Startup malého internetového podnikání od nápadu až po úspěšný prodej
Havlát, Aleš ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikáním na internetu, konkrétně provozováním e-shopů, které se v dnešní době internetových technologií těší stále větší oblibě nejen mezi podnikateli, ale také mezi běžnými uživateli internetu, tedy potenciálními zákazníky. V první části je poskytnut teoretický podklad pro seznámení čtenáře se specifiky internetového podnikání a jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy v tomto oboru. Druhá, praktická, část se zabývá popisem, analýzou a hodnocením konkrétních postupů a možností provozování e-shopu v praxi. Jednotlivé kroky a postupy jsou rozebírány na základě internetového obchodu Drevokryty.cz. Práce je koncipována tak, aby jako celek vytvářela ucelený obraz o reálném fungování e-shopů z hlediska podnikatele.
Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu
Seidlová, Nela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo provedení analýzy marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce bylo obecně vymezeno podnikání na Internetu. Dalším bodem teoretické části byl výčet specifik Internetového marketingu. Praktická část práce obsahuje vymezení podnikatelského prostředí vybrané společnosti, včetně analýzy trhu a situační analýzy. Následuje rozbor nástrojů marketingového a komunikačního mixu společnosti, jejich zhodnocení a syntéza poznatků. V Závěru práce jsou prezentovány návrhy a doporučení k inovaci marketingové strategie společnosti.
Projekt založení internetového obchodu
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá tématem založení internetového obchodu. První část se věnuje zakládání internetového obchodu obecně: právními náležitostmi zakládání, webovými stránkami, vztahem k zákazníkům z pohledu práva, distribucí zboží a platebními možnostmi. V další části jsou popsány různé možnosti propagace na internetu. Další část se zabývá projektem založení internetového obchodu Tonermag.cz. Jsou zde popsány kroky, které vedly k jeho založení a také způsoby jeho propagace. Cílem práce je shrnout kroky a vytvořit postup k založení internetového obchodu.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická část práce analyzuje již zaběhnutý e-shop www.gastrocom.cz.
Export and marketing strategy of the company GO4STYLE.CZ
Zvara, Matej ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mudrová, Jaroslava (oponent)
Tato závěrečná práce je zaměřena na internetový obchod GO4STYLE.CZ, který působí na poli internetového podnikání prvním rokem. Hlavním předmětem činnosti této společnosti je prodej specializovaného zboží na tancování, především sortimentu obuvi, oblečení a doplňků. Cílem práce je analyzovat jeho současnou situaci a pozici na trhu, též marketingovou strategii a na základě toho navrhnout změny a další postupy. Mezi ty patří i návrh exportní strategie na slovenský trh a to z hlediska formy vstupu na zahraniční trh a mezinárodního marketingu. V práci se pojednává i o teoretických základech podnikání na internetu, které jsou porovnávány s postupem spoločnosti GO4STYLE.CZ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.